You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
I'm Feel Happy
Monday 12 December 2011 @ 21:21 | 0 Comment [s]

Assalamu'alaikum dan selamat sejahtera
Mood : Very Sad

Aku sangat bahagia kerana dapat bertemu dengan kau. Bagi aku, kau seorang laki2 yang perfek. Ngah kenape setiap kali aku terjumpa dengan kau jantung aku mesti berdegup kencang sesangat! Tak pernah aku rasa perasaan sebagini. Ya, aku telah terlanjur mencintainya dan menyanyangi dirinya. Tak dapat aku tepis lagi perasaan ini. Aku juga tak sabar menanti hari esok, supaya aku dapat melihat wajahnya walaupun dari jauh, Tak mungkin mendekati dirinya jauh sekali untuk memiliki cintanya. Walaupun payah hati ini tuk melupakannya, tetapi apa daya diriku jika dapat melihat senyumannya. Kern senyumannya pengubat rinduku. Walaupun pahit yang terpaksa aku tempuh, tetapi aku tetap tegar. Kerna aku tahu dia bukan untukku. Semoga dirimu bahagia!




Older Post | Newer Post
Profile


Hellow hellow . Welcome here . Call me Fatin or Hye ! Have fun here . Do read my posts tho ;) And feel free to navigate around . Thanks for stopping by .


Entry eProfil Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
Best Viewer : Mr Google
Full Re-Edit by me~