You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
miss u 4 eva~
Wednesday 9 November 2011 @ 21:44 | 0 Comment [s]



RINDU INI MILIKNYER


Dalam hidup sesungguhnyer aku telah mengerti akan apa itu cinta, sewaktu usiaku sekecil ini aku telah belajar semua itu . suatu kenangan yang tak mmpu untukku lupakan. Hadirnya dye dalam hidup ini mengajarku akan betapa ertinye menghargai seseorang yang menyanyangi kita. Perkenalanku bersama ‘dye’ terjalin sejak aku di tingkatan satu  lagy . walaupu jarak umor kami berbeza . seakan2 abg dgn adekk tapy kami tidak kisah akan sume itu. Hati aku bias mencintainyer . dia yang terbaik pernah aku kenali tetapi saat itu aku tidak pernah menyedari semua itu? Kesabarannya, kabaikannya, kesetiaanyer aku permainkan . aku sma skali tidak menghargainya sebagai seorang kekasih. Apabila dia pergi meninggalkanku, bru  aku sdar or terasa kehilanganyer . sekarang aku berusia 14 tahun, sedikit pun aku tak pernah melupakan tentangnyer, walau sebutir zarah dirinya tidak pernah hilang dari ingatan ini. Aku tahu sekarang dia telah dimiliki orang lain dan dia juga bahagia bersama perempuan itu .

Aku tidak tahu bagaimana ingin menyampaikan isi hatiku yang sebenar padanya jika ‘dye’ sedar dye la orgnyer aku na dye tahu dari dulu lagy aku tak pernah berhenti menyanyangi kau n aku ta boleh berhenti untuk mencintai kau . rasa saying ini aku simpan di lubuk hati . rindu aku hanya untuk dye . ketahuila dari jauh ada orang yang sedang menanti dan mencintainya . awak, fatin doakan awak bahagia dengan pilihan awak .maafkan segala kesilapan adekk yang pernah menyakiti awak . adekk tahu skarang awak  tengah bahagia dan adekk pun bahagia . terima kasih untuk perkenalan itu.


Older Post | Newer Post
Profile


Hellow hellow . Welcome here . Call me Fatin or Hye ! Have fun here . Do read my posts tho ;) And feel free to navigate around . Thanks for stopping by .


Entry eProfil Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
Best Viewer : Mr Google
Full Re-Edit by me~