You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
hey, hey, hey
Thursday 24 November 2011 @ 13:47 | 0 Comment [s]

salam sume n selamat pagy or selamat bercuti a.k.a happy holiday ma!keke~

hary nie aku dok kat umah kazen aku dkt bukett kinrara! yela, sempena cuti2 malaysia nie, aku n family n kazen n family nak jenjalan sekitar KL! bkan sume tempt dah dilawat disane erk? keke~ ABAIKAN!
nnty tempt2 yg bakal kami pegy ialah, I-CITY, ANCORPMALL, IOI MALL n mnyak agy r! keke! excited! keke!



Older Post | Newer Post
Profile


Hellow hellow . Welcome here . Call me Fatin or Hye ! Have fun here . Do read my posts tho ;) And feel free to navigate around . Thanks for stopping by .


Entry eProfil Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
Best Viewer : Mr Google
Full Re-Edit by me~