You are beautiful
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
gatal? haha...
Wednesday 2 November 2011 @ 23:57 | 0 Comment [s]


Jumaat yg lalu, tarikh ntah ape2 je r…(actually ta taw)…saya FATIN SHAHIRAH berasa sungguh2 hepy maa. Bcoz?. Bcoz dpat jumpe n dpat bertentang mata ngan my lover!. Walau un dye mybe ta de prasaan pada sye but ianya sungguh2 mendebarkan hati saya ketika itu. Hanya tuhan je yg taw, org laen no comment lak hahaha…hary nie lpe lak na cer citer psal  ape an?. Skang saya na cer citer psal org yg saye suke daaaaa…bermule pada selepas rehat. Mse 2 ngah na gi ICTL, kan of course la turun den nmpk la klas bro saye!. Den time on the way still lagy at tangga, saya ternampak abg mir-1 ngah lalu ngan abg T-tah. Saya un jerit r kat kawan saya  iaitu niesa  “ niesa, ak nmpk abg mir-1 larrr…mesti ad bro ak nyer!.  Jom r cpat niesa!.”  Over lak an percakapan saya time 2?  Hahaha…den time on the way, time 2 da na sampai tangge den terserempak lak ngan jejaka yg diberi nama APAI n ZAID melintasi saya. Da la jln lembap den pepandang lak. tumbuk kang  ade gak yg separuh mati kang sia2 jer idop sebagai muslim haha,…opsss over lak minah nie an?. Klu apai n zaid dgr, I was SOOO SORRYYY KAYYY?.  Kayy la smbung lak psal pe hah?. Hah da igat un. Pas je drg da Berjaya melintasi saye dgn lajunyer saya berlari (actually jalan lelaju 2!.) pas2 terserempak lak ngan abg GATAL ngan akak2 senior yg saye hormati *ayat ta leh blah an?.  Saye un memperlahankan kelajuan yg agak2 mendadak gitu. Den niesa dtg kat ak. Ak ingat dye akan stay ngan ak, rupenyer dye lari sbb tkot nengok muke abg GATAL yg skekan dye. Da tue un na ske niesa, PLAYBOY!. Saya ngan nisa panggil abg tue GATAL bcoz.. dye gatal la..hehe..den,  Saya un tarek la niesa sedaya yg mmpu. Akhirnyer saya berjaye gak fwuuhhhh…pas2 abg GATAL un patah blek n senyum kepada niesa n kpd ak *kat ak dye agak sinis la gak…ta ikhlas githuw….  Slumber nyer ak ckap dlm haty blah r kau mamat lapan kali senget hahahaha…rilekkkk r nie beloq sye githuww ta de sape yg leh mrah an sye kec saye or my lil bro!.  den ak ngan nisa un jalan jelar. Kwn ak yg lain da pandang2 ak ngan niesa. Ade yg kate uuu nisa abg GATAL da dtg tuuu….ade yg over  lak…ahahha…saye un tercari2 la mane la gaknyer abg saye 2 rupenyer ta de…huhuhu…so sad...den na msok ke dalam makmal la dye wat hal a.k.a wat onnar muncul dpan mate ak * actually jauh gler… ak un secare automatiknyer terjerit name bro saye 2.. “ my bro I LOVE U” dye terpandang den senyum kpd saye…wahhh sooo sweet!. 2 jelar…papai…hahaha…mimpi pleng indah...

Mmg pas exam da belah mesty rase mcm bored kan? Ta tawu la psal apew … mmg time da abehh final exam mmg la rse free sesangat … tapy … time kluar result tue yg ta free! Warrghhh githuw la yg saya dapati didalam diri aku … haha … result aku troks gler dohh! Aku lngsung ta dpat ‘A’ aku jelez la ngan kengkawan aku … drg sumenyer ade ‘A’ dlm ujian kali nie … da la pekse kali nie menentukan aku panda pagy or not … aku tana pinda pagy …

sbb? Twon dpan shikin pinda skola kat method … ntah ape yg bezz un aku ta tawu … so? Nnty aku na kawan ngan spe? Ta na aku kwan dgn bdax laen … menyakitkan aty jew! Huhu …

aku soo tkot … yela sbb meke kate ciku ptg da jadekk lbeh menakutkan berbanding dulu … wuuu wuuu wuuu aku tdax mau itu smue terjadekk pada diriku inie … huhu … doakan aku agar aku kekal di pagy … iaitu kelas kesayangan aku yg juga digelar kelas ‘ELIT’ oleh pengetua n jabatan kerajaan … kat tg mlem juzz kejoe je ade ‘AA’ n ‘RK’… aku berbangga dpat jdekk mnah pagy or bdax pagy! Wuu wuu wuu! Papai! ^ ^




Older Post | Newer Post
Profile


Hellow hellow . Welcome here . Call me Fatin or Hye ! Have fun here . Do read my posts tho ;) And feel free to navigate around . Thanks for stopping by .


Entry eProfil Links



Tagboard
Your cbox here.

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
Best Viewer : Mr Google
Full Re-Edit by me~